fredag den 12. februar 2010

Statsmorfinisten

"Tag bare rigeligt" sagde de på Hillerød Sygehus igår, så vi satte Oxynorm-dosis op til 4 gange i døgnet. 3. omgang kemo blev overstået, - vi er nu halvvejs.

På hjemvejen besøgte vi en pilletank, som vi påtænker at købe til Gyvelhøj for at lette påfyldningen. Efter et par timers hvil troede jeg mig klar til at gå til middagsselskab i Ebbedal, - vi kørte derop og så ramte et eller andet feberanfald mig, så jeg måtte ligge til bords. Ret pinligt - heldigvis havde Michael noget vældig godt McFerris musik, som overdøvede mine bøvs.

Et kvalmemiddel, som sygehuset anbefaler, gør kun ondt værre. Som begynder i denne kræftverden,skal man lytte meget til kroppens signaler.

1 kommentar:

  1. Hej Kai. Ja alle pilletankene skal fyldes op - både pillerne til fyret og til kroppen.
    Jeg tror i øvrigt rigtig meget til selv at lytte til kroppens signaler. Det er jo i virkeligheden det fysioterapeuter bl.a. er uddannet til. Det er altid eksperten der bor i kroppen!! Så tro på dig selv - du har jo faktisk altid kunnet stole på din egen sunde fornuft,så den ville jeg selv stole mest på.
    Her i Silkeborg er vi ved at pakke på taget af citroenen. Kim har bundet 7 snowboards og et par telemarkski og 8 par langrendsski, heribland dine gamle ski som Bjørk løber på. Jeg håber stadig vi kan være under de 2 m! Skeikampen ser ud til at være kold, overskyet men ikke så meget vind. Det tegner til et perfekt skiføre. I aften kommer Eskild, som kører med os, mens Bjørk og Torsten, Rune og Nanda kører i Bjørks bil derop. Hytten er vel lille (vi troede ikke vi blev så mange) men vi skal heldigvis være mest udendørs!
    Jeg vil sende en tanke til dig når vi sejler kl 8 i morgen tidlig fra Hirtshals.
    Hils i Ebbedal og jeg håber feberen var en døgnflue. Knus janne

    SvarSlet